Ana Johnson - We Are

2010-04-26 / 20:07:34
Jag hittade den! Det var den här låten (bl.a.?) som var med på teatern jag såg igår... Ingen för någon, den var jätte bra. I alla fall, här är den...



Än en gång är jag förvånad över hur snabbt jag hittade den - eller ja, d.v.s. att jag är förvånad över hur snabbt jag hittade den här och andra jag hittat, som jag hört utan att veta titeln på. Men egentligen är det väl inte så svårt? Jag var lite orolig att jag inte skulle komma ihåg hur den gick när jag kom hem, men det gjorde jag.
Jag kom ihåg lite av texten, och det gick rätt bra att hitta låten med det. Först hittade jag lite andra låtar, så jag var lite orolig att jag faktiskt inte skulle hitta den.
Men det gjorde jag, och här är den nu! Nu blev jag faktiskt på blogghumör... Men jag har tyvärr inte tid, måste träna inför manuset till teatern (m.m...), men imorgon.

Förresten, jag ska ha uppvisning nästa torsdag! Undrar om det var någon festival då? Eller så var det näst nästa gång... Vi ska förmodligen få äran att "inviga festivalen". (P.g.a. att våra sminkningar tydligen är de mest avancerade, haha.) Spännande!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: