Till Yvonne ikväll

2010-04-17 / 12:09:19
Ja, jag kom inte på någon bättre rubrik. Ska till Yvonne - mammas kompis - ikväll. Innan vi åker dit ska vi ha köpt mat - Yvonne orkar inte laga själv - och godis. Sen ska vi väl sitta där och mysa, och kanske åka hem... Eller alltså det ska vi, vi ska inte sova över där. Men vi kanske äter godiset där också (alltså inte åker hem och har mys utan är med henne där och har det).
Egentligen vet jag inte varför jag skrev det här inlägget, kändes bara som att det var dags nu... Så, här är inlägget! Lite om vad jag ska göra idag (ikväll). Imorgon kan jag ju skriva hur det blev... Fredagsmyset igårkväll blev lyckat. Tittade först på Talang, och sen när Anna Anka söker assistent började bytte vi över - men vi missade ändå de första tio minuterna. Men det var bra... Och roligt. Duktigt av Sandybell (stavning?) att hjälpa till att städa det där hotelrummet trots att det var så äckligt, med tanke på hennes fobi! Vet inte vem jag tycker skulle ha åkt ut... Men det var ju lite knäppt, det Per-Robin sa till henne när hon sminkades (var det då?). Något i stil med "I had a barbie, that looked like you when i was little. But in the end I tore the head of" (vet inte riktigt om jag stavade rätt, men men). Det är i alla fall vad jag ska göra ikväll! Skriver nog inte mer ikväll, men imorgon.
Kommentarer!
Postat av: Love is forever ♥

hehe tack så mycket :)



jo det är bara bra med mig. vad gör du?

Kommenterat - 2010-04-17 / 21:35:02  | URL - http://loveisforever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: