Läsa den här?

2010-04-13 / 17:23:04
Ja, det var ju lättare sagt än gjort... Och det konstiga är att det faktiskt finns pressröster på den här boken! Det måste vara något fel... Man kan väl inte läsa en bok utan text?




Här är den! Och jag lovar, det fanns inte text någonstans. Och jag kan ju inte visa det, (eftersom att jag inte kan
visa flera sidor samtidigt) så ni får tro mig eller inte...


Verkligen konstigt! Det bara måste vara något fel i tryckningen. Men väldigt roligt (eller vad man nu ska kalla det, ovanligt)! Tyvärr så hittade jag den i en affär, så jag kunde ju inte ta med den direkt. Jag kanske ska köpa den? Jag vet, lite onödigt... Kan ju inte läsa den.
Men jag tycker ändå inte att boken verkade bra. Den hette något sådant här: "Saker män vet om kvinnor"... Får gå tillbaks och se vad den hette. Då kanske jag faktiskt ska köpa den? Bara för skojs skull.
Kommentarer!
Postat av: Ellioten

De står så för att dom inte vet något om oss :) I alla exemplar står de ingenting x) Tomma sidor.

Kommenterat - 2010-04-14 / 19:14:29  | URL - http://fullmoonchild.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: