Fint väder

2010-04-12 / 14:30:25
Just nu är det jätte fint väder utomhus! Men pappa är nog och hämtar Wilmer och Lovisa (småttingarna). Hoppas att han tar med dem ut sen... Har nog ingen lust att gå ut ensam. Eller jo, det skulle ju gå. Men det är en sak som jag har kollat på, som jag skulle vilja köpa.
Oturligt nog så vet jag inte vart den affären ligger... Det är en affär med jätte mycket saker. Det är en nalle puh-spargris för 19 kr.
Då hoppas jag att pappa vet vart den ligger, för jag vill helst inte gå vilse i stan... Men det gör jag nog inte. Pappa vet nog vart den där affären ligger, annars får jag köpa den imorgon. Nu ska jag nog äta något mellanmål och efter det så ska jag sätta mig och läsa.
Läser Dyk i av Kate Cann just nu, i svenskan. Skrev klart en skrivuppgift där, om Daniel Defoe. Men tycker att det blev rätt lite om honom, skrev mest i recensionen om Robinson Crusoe. Men men, hon skulle kolla på det nästa gång vi sågs. Förresten, vi ska kidnappa fröken! Förmodligen.
Hon ska föda barn nu om ett tag, och nästa gång vi har engelska är sista gången vi har något med henne över huvudtaget. Så vi ska göra något roligt med henne då vi ska ha engelska. (Egentligen ska vi få våra prov då, vi kanske kan få de innan vi kidnappar henne?) Vi ska typ ta henne till glassbaren eller något. Och vår andra mentor Hanna ska hjälpa till. Hon ska typ köra Bella (hon som ska bli kidnappad) i sin bil med ögonbindel.
Spännande spännande! Men vi har fortfarande inte riktigt kommit överrens om vad vi ska göra.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: