Inget att göra...

2010-04-10 / 20:47:43
Vet inte vad jag ska göra. Har köpt lördagsgodis, men jag är uttråkad. Nåja... Började se på My sister's keeper idag. Den var bra, i alla fall dit jag såg. Imorgon kommer jag förmodligen att se klart den (råkade skriva läsa klart den, är så van vid att jag läser nu för tiden), och då ska jag skriva en recension! Har läst att den är rätt sorglig, läste att någon "grät floder". Undrar om jag kommer att göra det... Hittills är den inte sorglig, men antar att den blir sorgligare (hoppas i alla fall det).
Sitter och lyssnar på en låt som pausas var tjugonde sekund... Ska spola tillbaks lite. Vet inte vad den heter, klickar från klipp till klipp på youtube bara. Men jag ska se när den är klar. Men åh, märkte nyss (som jag i och för sig redan visste) att man kan kolla där uppe. Står att den heter I give it all to you. Verkar i alla fall som om den heter så... Är något med twilight. Är en tjej som sjunger, tror jag... Eller nej, det är nog en kille. Lyssnar inte direkt på vad han/hon sjunger, lyssnade mest på basen. Men nu har jag höjt, förut var det rätt mycket som ett bakgrundsljud... Men den är bra typ, rätt så, och det är en kille som sjunger.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske gå in på rummet och titta på tv? Eller så kan jag ju fråga om de är klara med fotbollsmatchen de håller på att spela. Undrar vad som går på tv.
Det här blev väl ett litet inlägg om allt och inget... Egentligen inget som är speciellt viktigt. Men känns bra att jag lyckades få ihop det här, trodde inte att jag skulle skriva något sista inlägg nu ikväll alls. Förrän jag märkte hur uttråkad jag var, och kom på att jag kunde skriva om det. Och titta vad det blev!
Kommentarer!
Postat av: jenny

okej, jag är 14 , fyller 15.. :) hehe

hur gammal är duda?



jahaa,okejokej

Kommenterat - 2010-04-10 / 20:56:47  | URL - http://jjennybrostrom.blogg.se/
Postat av: my hedman ♥

svar; vad kul =] håll ögonen öppna då för idag börjar jag blogga på riktigt!

Kommenterat - 2010-04-10 / 22:05:45  | URL - http://myskaneforshedman.blogg.se/
Postat av: Love is forever ♥

hehe tack så mycket :)



hoppas allt är bra med dig?

Kommenterat - 2010-04-11 / 12:29:37  | URL - http://loveisforever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: