Välkommen till min nya blogg

2010-03-04 / 18:22:40
Nu har jag alltså gjort en blogg - igen... Har nämligen haft två andra, "seriösa" (d.v.s. att jag har skrivit och varit aktiv på dem), bloggar innan denna.
Så jag hoppas att jag ska kunna hålla liv i den här. Det är bara så svårt att veta vad man ska ha för bloggadress. Men jag nöjer mig nog med den här, eller?
http://thinkermanda.blogg.se/

Ska se på efterlyst om ett tag, så måste göra mig iordning egentligen. Men kanske ska skriva lite om mig själv först, innan jag går...
Heter egentligen Amanda (vem heter thinkermanda egentligen?), därav adressen thinkermanda. Thinker blev det med inspiration från en annan blogg, och manda är ju som ett slags smeknamn. Hur som helst, om mig nu!
Heter alltså Amanda, och är tretton år gammal. Fyller år den 5:e oktober, föddes 1996. Gillar att skriva och att läsa. Min favorit bok är chain mail - skicka vidare, och Flickan under gatan.
Kommentarer!
Postat av: Kokorochan

Hejsan :D Väldigt fin blogg ^^ <3

Jag heter också Amanda haha :D



Kramar

/Kokorochan

Kommenterat - 2010-03-04 / 19:43:35  | URL - http://kokorochan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: